Μάγεψε το 69ο Ράλλυ Ακρόπολις

• 70 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή – Τερμάτισαν 53 πληρώματα.

• 303 χλμ σε 16 Ειδικές Διαδρομές σε ΟΑΚΑ, Λουτράκι και στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας, με «καρδιά» του Αγώνα το Service Park στη Λαμία.

• Εκκίνηση με την εντυπωσιακή ΕΚΟ Super Special Stage στο ΟΑΚΑ, όπου το κεντρικό στάδιο «μεταμορφώθηκε» σε ασφάλτινη πίστα 1,95χλμ με 16 στροφές, μία γέφυρα κι ένα άλμα.
 8 ημέρες για την κατασκευή της
 200 εργαζόμενοι
 1.000 κυβικά μέτρα χαλίκι
 4.000 τετραγωνικά μέτρα ξύλο
 120 τόνοι χάλυβα
 1.004 μέτρα προστατευτικά στηθαία

• Παγκόσμια η προβολή της Ελλάδας, με 65.000 θεατές στο ΟΑΚΑ και 300 εκατομμύρια τηλεθεατές στις 150 χώρες όπου μεταδόθηκε ο αγώνας.

• 544 διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι, φωτογράφοι και τεχνικοί από 32 χώρες και από τις 5 ηπείρους (Αργεντινή, Καναδά, Μεξικό, Βολιβία, Κίνα, Ιαπωνία, Λίβανο, Κένυα, Ν. Ζηλανδία, Πορτογαλία, Γαλλία, Εσθονία, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Τσεχία, Γερμανία, Ισπανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Βέλγιο, Κύπρο, Νορβηγία, Σουηδία, Πολωνία, Φινλανδία, Ουκρανία, Αυστρία, Ρωσία, Λιθουανία, Λετονία, Ιρλανδία).

• Για τη διεξαγωγή του 4ήμερου Αγώνα εργάστηκαν περισσότεροι από:
 400 εθελοντές
 450 κριτές
 700 αστυνομικοί
 100 νοσηλευτές
 100 πυροσβέστες
 210 στελέχη του Ερυθρού Σταύρου
 Εκατοντάδες στελέχη των Δήμων, των Περιφερειών και των χορηγών.

• Το κόστος της διοργάνωσης καλύπτεται
 55% από χορηγίες
 10% από την τοπική αυτοδιοίκηση
 35% από το Υφυπουργείο Αθλητισμού
και εντός των επόμενων εβδομάδων θα πραγματοποιηθεί, όπως και πέρυσι, αναλυτικός απολογισμός της διοργάνωσης, ώστε όλοι οι πολίτες να γνωρίζουν τι ξοδεύτηκε, πού και ποια ήταν τα οφέλη.